Merhaba herkese hamilelikte süt ve süt ürünlerini nasıl tükettiniz? İnternette pastörize süt ve yoğurt şeklinde tüketmemiz gerektiği yazıyor fakat özeldeki doktorum sokaktan süt alıp yoğurt yapıp onu ye sütü de bakkaldaki günlük sütlerden tüket dedi. Devletteki doktorum da direk pastörize al marketlerden dedi. Siz nasıl tükettimiştiniz?