Merhaba hanımlar kontrol için hastaneye gittin seker hastasıyım sekerlerim yüksek seyrediyor insülin kullanıyorum ultasyonda iri bebk dedi 33+3 günlük ama 3 hafta önden gidiyor suan 34+3 günlüğüm hala yatıyorum sekerim düşmüyor dozları yükseltiyor doktor Ankara sehir hastanesindeyim ama böle olup erken doğum yapan oldu mu biraz bni aydınlatırmısnız hastanede çok stres oldum doktorlar pek birsey söylemiyorlar