Nursonmez Bugünlere kadar hiç sıkıntım olmadı bu konuda ama şu son zamanlarda sırt üstü yatınca nefessiz kalıyorum her yerime başıma ağrı giriyor en fazla 1-2 dk öyle kalabiliyorum var mı aynı durumu yaşayan umarım yalnız değilimdir🥲
dicledila Nursonmez 29.haftadayım ama şu an bile düz yatınca nefesim daralıyor tansiyonum düşüp nabzım yükseliyor, düz yatınca ana damara giden kan azalıyormuş bu da bizim fenalık hissi yaşamamıza neden oluyormuş aynıyız korkmanıza gerek yok😅
Nnoktaa Nursonmez sırt üstü yatmayı çok önermiyorlar. Özellikle solunuza ya da sağınıza yatmalısınız. Sırt üstü yatılacaksa da başınızın altına yüksek yastıklar koymalısınız.
Nursonmez dicledila içim rahatladı gerçekten ama doğumdan sonra eskisi gibi olur yani değil mi istediğimiz gibi yatabiliriz heralde😅
Nursonmez Nnoktaa evet genelde sol ve sağa doğru yatıyorum bacak arama sırtıma bile yastık koyuyorum ama doktor randevusu da çok sıkıntı çekiyorum özellikle uzun sürerse ultrason🥲
Nursonmez -Annem o durumu çok yaşamadım gaviscon vermişti doktorum onu kullanınca hemen geçiyodu bende 😊
Churcill Nursonmez normal tabi bebek baskı yapıyo oluyo bele falan tansiyonu düşürebiliyo. illa sırt üstü yatmak istiyosanız karnınızı yana doğru devirebilirsiniz 😂 rahat ederseniz. Ben öyle yapıyodum
2424aa Nursonmez hamilelikte sırt üstü yatmak önerilmez ki zaten canım genellikle sola çok zorda kalınca sağa yatin derler 🥰