mahperii Brnbsr evet kiloyla ilgisi yok peki gelistirici yapılmıs mıydı acaba, tercihe baglı bi dogum muydu yoksa mecburş mi
fizikcianne aysenur30a haftayla ilgisi yokki küveze almalarının. 2.500 kg altında ise küveze alırlar Kilo ile küvezin ilgisi var yani
Brnbsr aysenur30a almadılar kilosu normal diye ama 5 günlükken emzirmek için uyandırmakta çok zorlanıyoduk ateşi yükseldi ondan üç gün yatırdık kendine geldi sonra
Minikayak24 aysenur30a hafta veya kiloyla ilgili değil canım bebeğin sağlık durumuna göre falan değişiyor oğlum 35+6 da 2400 gr doğdu oğlum 1 saat bile kalmadı küvezde şuan 4.5 yaşında
Seh999 fizikcianne kilo ile pek alakalı değil aslında kuveze almalarının. Solunumla alakası var 2500 ün altında doğupta küveze girmeyen çok. Yanlış bilgilendirme olmasın.
Eyaa Arzuanne evet doktorumuz gelişimi önden gidiyor demişti ilk oğlumu erken doğurdum 11 gün yoğun bakımda kaldı tekrar aynı şeyleri yaşamayız inşallah 🙏
Eyaa Arzuanne kiloyla pek alakası olmuyor solunum sıkıntısı vs çıkabiliyor haftasına göre ilk oğlumun da kilosu iyiydi ama ciğerleri gelişmediğinden alınmıştı
Hilal_blc Seh999 aynen solunumla alakasi var teyzem 40. Haftada 4kilo300 gr dogdu kuveze aldılar bazisi 2kilo doğuyor küveze girmiyor tamamen solunum sıkıntısı yaşayanlar giriyor
Brnbsr mahperii yo yapılmadı çünkü 36. Haftayı tamamlamıştık doğumum kendi başlamıştı ilk doğumumu 37. Haftada yapmıştım bu 36 da oldu sancılarım 30. Haftada başlıyo yatarak nereye kadar geç olursa o kadar iyi olur diye götürebilmek için uğraştım iki gebeliğimde de ilki normaldi ikincisi tüm uğraşlarıma rağmen birde sezaryen oldu
mahperii Brnbsr bende 35. haftama girdim de gebelik zehirlenmesinden ötürü 37. haftayı görür göremeyiz ne olur ne olmaz diye bugün ciger gelistirici yapıldı yarın 2. dozu olucam o sebepten sordum, saglıkla kucagınıza almıssınız insAllah banada nasip olur🙏🏻