Biriciklerim3 Kızlar genital bölgede iç tarafta 2 aydır şişlik var ve ağrısı falanda yok sizde de böyle birşey oldu mu? Beni aydınlatır mısınız?
sevaldqn1 Biriciklerim3 en iyisi doktora danışmak ağrısı acısı olsa enfeksiyon derdim ama yok diyorsun kesin muane ol
Eylemsiii Ebrulikiz Biriciklerim3 ilk gebeliğiniz mi acaba?? Bende de var o şişlik oğluma doğum yaptıktan sonra dikkatimi çekti iyi dikilmediğinden diye düşündüm doktora sordum olabilir dedi ağrı sancı olmayınca da önemsemedim açıkçası. Şuan ikinci hamileliğim geçen farkettim daha da büyümüş anlayamadm
Sevdayaz Biriciklerim3 bende de var varis denildi bana. Resmen sıralı 2 3 tane yan yana şişlik var. Bacağımda da varis vardı çorap ve kan sulandırıcı verdi doktor
Saime-a Elinize gelen bir şişlik mi? Bende de oldu maalesef doktorunuza mutlaka göstermelisiniz. Yürümekte bile zorlanıyordum bazen
Bahar1644 Biriciklerim3 benimde vardı ağrı acı yoktu enfeksiyonum vardı bir gün deli gibi kasınırken farketmiştim sonra kendiliğinden geçti benim çok şükür ama ağrı sızı varsa mutlaka gidin . Ben çok korkmuştum ama gecti çok şükür tabi herkesin farklı olabılır
denizyc Biriciklerim3 iç dudakta şişlik vardı doktora gösterdim alerji olmuşsun dedi ama sizinki belki farklıdır bilemiyorum
Biriciklerim3 denizyc kondom alerjim yok ya daha önceden de kullandığımız için bu başka birşey anlamadim
denizyc Biriciklerim3 bendede yok farklı marka kullanılmaktan olur filan dedi.Barthorin kisti gibi değildi benimki sizinki öyleyse doktora görünün benimki alerji gibi az şişlik vardı gösterince öyle dedi.