ldmzki Merhabalar Benim bat 26 Ekim Sadece göğüslerde şişlik var başka belirti yok Yumurtlamam 15ndeydi Sizce test yapayım mı ?
Bal5 ldmzki insan duramiyor değil mi test yapmak size kalmış ama sabah ilk idrarla yapmak daha garanti oluyor sanırım yumurtlama gününü mu degerlendirdiniz sadece acaba veya o günleri mi
ldmzki Bal5 bir önceki gün yani pik ve çatlama günü Yani belirtim yok diye çok ümitli değilim ama bir ihtimal diyorum
ldmzki Anne2509 yani yumurtlamadan 14 gün sonra regl olunur diye okumuştum yarın da gelmezse yapacağım
ssahin22 Yarın sabah yaparsanız çok dikkatli bakın eğer pozitiflik varsa görünmeyecek kadar silik de çıkabilir
ldmzki ssahin22 sanırım Salı- çarşambayı bekleyeceğim 😅 arada bir regl sancım geliyor beklentiye girmeyeyim