Deletedmom_93 Sezeryan anneleri kaçıncı haftalarda doğurdunuz? Doğuma doktorunuzun talimatı üzerine mi gittiniz? Yoksa doktorunuzla birlikte mi kararlaştırdınız?
aysenur30a Deletedmom_93 çarşamba günü 38. Haftaya giriyorum muayenem var o zaman belli olacak doğum şekli çatı bakılacakmış🤷🏼♀️ normal doğumu bekliyorum ama keşke doktor sezeryan dese diyede umutlanıyorum 😂 hemen 38. De alsa keşke doğsa