Nesli2101 Arkadaşlar Hakkari’den Van’a kontrole gideceğim Kasım Turan nasıl bir doktordur giden var mı aranızda
Nuraydiyebiri Nesli2101 ben gebelil için değil başka bir şey için gitmiştim. Tutumundan davranışından hiç memnun kalmamıştım. Eşim de aynı şekilde hiç memnun kalmadı konuşmalarından. Muayenehaneden çıkıp sokakta ağlamıştım.
senasln Bende Şemdinli’den kontrole gittim. Kafam karışıktı aldırmak istiyordum. Başta bunu belirtmiş olmamdan sanırım soğuk davrandı ve aldırmam için destekledi. Yönlendirdi. Üstüne soygun yapıyor. Alt tarafı 9 haftalık bebeğin sıradan muayenesini yaptı bir dakika ultrasonda baktı 250 tl muayene ücreti aldı. İçim acıdı resmen o parayı verirken. Çünkü gram deymedi. Urfa’da metrolife da 40 lira muayene ücretini ödeyip girdiğim doktor daha çok ilgilenmişti