Lionmom1 2 gün sonra 36. Haftaya gireceğim hafif adet ağrım var dün geceden beri, dayanılmayacak gibi değil ama. Ne zaman tedirgin olup hastaneye gitmem gerekir sancı şiddetlenince mi? Normal mi böyle sancılar?
Damla2100 Lionmom1 normal canım 32 haftadan beri böyleyim yalancı sancılar ama eğer siddetlerinrse acile git
aysenur30a Lionmom1 37+3 teyim benimde 3-5 gündür bel ağrım var aşırı derecede oluyor ama geçiyor sonra ara ara oluyor yani 😔 normal diyorlar
Bbbsr Lionmom1 benimde 36da başladı bi kaç gün oldu ama cok değil bir iki kere oldu sonra doktor pruloton iğne yaptı ve progestan kullandırıyor erken gelmesin diye
Ervan Lionmom1 cnm gitme dayanilmiycak hale gelince git. Diyelim ki doğum başlasa bile hastanede seni bekletcekler evinde dur daha iyi. Hemen doğum olmuyo acele etmeyin. Ve dua et. Bnce yalancı sancidir. Rabbiyessir vela tuassir rabbitemmimbilhayir. Rabbim kolaylaştır zorlastirma rabbim hayırla sonuclandir. Abese suresi 20 ayet .sümmessebileyesserah Sonra ona yolu kolaylaştırırdi.
Lionmom1 Damla2100 teşekkür ederim benim de ara ara oluyor 33 den beri boşuna gitmek de istemiyorum 🙏🏻
Lionmom1 aysenur30a aşırı dereceyse bir bilgim yok sadece adet olmuşum gibi hafif ağrım var benim. Ama doğum sancısı olsa anlarız herhalde dayanamayız😳
aysenur30a Lionmom1 doğum sancısı hem o bel ağrısı hemde kasıklarda oluyormuş sanırım benim kasıklarda bişey yok sadece belde var 😩
Canankara1992 36+2 yim yaklaşık 2-3 haftadır adet sancısı oluyor 15 dk falan sürüp geçiyor bazen idrara sıkışık olupta tuvaletten geldikten sonra oluyor
Lionmom1 Canankara1992 nst de sancınız çıktı mı benim 34. Hafta çıktı ama rahim ağzım kapalı olduğu için eve göndermişti doktorum
Minsaa Valla bende aynı durumdayım 35 haftalık afet ağrısı bel ağrısı çocukta toplanıp duruyor sürekli karnımda doğuma hazırlık galiba bebek icin
Lionmom1 Minsaa evet toplanma benim de var inşallah erken gelmek istemezler😕 ilk gebelik olunca me nedir çok anlamıyorum
Minsaa Lionmom1 inşallah canım..benim de ilk gebeliğim bende bilmiyorum nişan gelme olayini bekliyorum korkarak 😄 bu haftalardan sonra her an gelebilir çünkü
aysenur30a Lionmom1 girdim 2 kere ama evde bel ağrım ve karnımda kasılma oluyor ama hastaneye gidince tık yok iyileşiyorum sanki. Hiç sancı çıkmıyor sanırm bu yüzden de 🤦🏼♀️
Ravza12 aysenur30a benimde aynı evde şiddetli sancılar çekiyorum hastaneye gidince hiç ağrım sızım kalmıyor 😅
aysenur30a Ravza12 şaka gibi değil mi 🤦🏼♀️ hastaneye giderken kesin sancı çıkıcak diyorum gidiyorum tık yok bebek uslu sancı yok 😂
Lionmom1 Minsaa bir taraftan artık gelsin istiyorum bir taraftan biraz daha dursun da gelişsin istiyorum😂
Lionmom1 Ervan çok teşekkür ederim ☺️ bugün geçti zaten o ağrım demekki yalancıymış. Boşuna gidip gerilmek de istemiyordum ağrı şiddetlenirse girerim artık