Kbraozdemir0206 28+1 deyim kizlar bı haftadir ciddi bı baş dönmem var tahlillerim yapıldı bı sıkıntı yok ama ciddi derecede baş dönmesi yaşıyorum sizde oldumu hiç böyle
Essss1987 Kbraozdemir0206 ben şuan 30 haftalık oldum hamileliğin başından beri ara ara oluyor.Testler de normal bi sıkıntı yok.Normal yani
Kbraozdemir0206 umrumdadegil en yüksek 12 çıkıyor buyugu en düşük 10 yada 9 ama her zaman böyle değil
Kbraozdemir0206 N-23 bende baş donmesini yasadgim anlar direk migdeme bulantı yapıyor yani o gün hiç bsey yapamıyorum ne yemek yiyebiliyorum çok etkiliyor
umrumdadegil Kbraozdemir0206 bazen banada oluyor özellikle yemek yaparken bende anlayamıyorum tansiyon düşüklüğü mü oluyor acaba bir anda