Yaklasik 10 gun once bebegimin talasemi hastasi oldugunu ogrendik ve tahliye edildi malesef..o kadar aci cekiyorum ki gecmiyor..tek care tup bebek hatta pgtli tup bebek..Tup bebek anneleri var mi?Asamalari hakkinda asilari ilaclari hersey hakkinda bilgi vereck var mi?