Zeybal34 16 Ekimde doktorumun verdiği ilaçla düşük yaptım. Hâla kanamam var hafif ne zaman bitip düzene girer? kanaması uzun süren oldu mu? Transfer için ~ bu kanama 1. Adetin say dedi. Aralıkta 2. Kanaman olsun bitince gel dedi. Ama benim hâla kanamam hafif var. Ben nasıl adet olduğumu anlayacağım.🥺 Benim gibi durum yaşayan var mı? Yardımcı olun lütfen!!!
Snkakr Zeybal34 senin baya sürmüş benim 5 gün falan sürmüştü diğer ay da direk adet olmuştum iki düşüğüm de öyle olmuştu.ilacı kullanmayı bıraktın mı yoksa tek seferlik miydi ilaç
momofmychildren 20 Ekim’de kürtaj oldum kanamam 4 gün sürdü ama öncesinde kimyasal gebelik yaşadım kanamam 10 gün sürdü totalde 14 gün devam etti. Doktorum 40 gün sonra adet olursun tahminen dedi
Zeybal34 momofmychildren bana da öyle dedi 1 ay falan dedi işte kasımda olursun adet dedi. Aralıkta da gel dedi transfer yaparız dedi. Yani şuan 1. Adetmişim gibi düşünüp bir sonraki ay gel dedi.