Kızlar 5 ekimde transfer oldum bugün pıhtılı fazlaca kanamam oldu muayenede kese ve bebek göründü ama henüz kalp atışı yok kanama durdurma için bir iğne yaptırdım ve progeston dex iğne günde 2 hapını günde 3 coraspin ve kan sulandırıcı iğnede günde 1 kullanıyorum bu şekilde olup normale dönen varmı ☹️