Airsoft Arkadaşlar basit sorular için elbet te forumdan destek almakta fayda var. Lakin bazı süreçleri böyle yerlere değil doktorlarınıza sorunuz.Burada kişilerden aldığınız fikirler ki onlarda iyiliğiniz için söylüyorlar kendilerince fakat her gebenin bünyesi aynı değil.Size iyi gelen bir yiyecek başka kişiyede iyi gelecek diye bir kaide yok.Kanama varsa buraya değil doktora gideceksiniz.Akıntınız varsa doktorunuza soracaksınız.Down sendromunda risk var ise buraya değil,doktorunuza soracaksınız. Ayrıca istemsizce bir birinizin moralini bozuyorsunuz.Bebeğim ne zaman hareket eder diye konu açılıyor,gebe örnek veriyorum 21 hafta'lık konuyu açan ama aşağısına 18 hafta'lığım benimki sürekli hareket halinde diye yazıyor.Bazı konular var böyle.Yorum yazarken kendinizi karşınızdaki insanların yerine koyun.Mesela benimki 18 haftalık kıpır kıpır demek yerine moral verici yorumlar yazabilirsiniz siz öyle diyince karşı taraf korkuyor.
ATC Airsoft katılıyorum tamam bende 17.18. Hafta da hissettim ama 2-3 günde bi anca hissediyodum öyle kıpır kıpır falan da degil kayma gibi 21.22. Haftadan sonra net hissettim