mrsmom_ bence perinatolog demezsen illa ki benimde içinde perinatolog bulmak gitmek vardı ancak Üsküdar hospitaltürk Hastanesi’nde radyoloji uzmanı Rabia hocaya daha 2 gün önce gittim ve inan o kadar işini ahlaklı ve severek yapan bir doktor ki herşeysiyle yakından ilgilenen bi doktor tek tek açıklıyor soruyor esprilerle vs geçti yaklaşık 1 saat inveledi en son yüzünü göstermesi için baktı ve bebeğim yüzünü açmadı çık dedi kahve iç çikolata ye gel tekrar gittim yine göstermedi git dedi yürü gel tekrar alıcam gittim yine göstermedi ve inanır mısın 5 kez çıktık girdik çok uğraştı ama benim bebek inatçı çıktı göstermedi 😅 ve başka güne tekrar gel dedi randevuyu verdi salı günü yüzünü görmek fotoğraf almak için tekrar gideceğiz bence gitmelisiniz