Tüp bebek 2.transferde hamile kaldım cuma akşamı lekelenme yaşadım Cumartesi doktora gittim kese göründü 5 haftalık progeston,folik asit,triod ilacı,estorefem,prolutex iğne ve oksapat kullanıyorum transferden öncede başlamıştım devam ediyorum bu sabah kanama başladı sonrada kahverengi akıntı döndü bi defa parça şeklinde geldi doktorum yatmam gerektiğini söylüyor. Doktorum bu şekilde olanda var düşük de olabilir dedi beklememiz gerektiğini söyledi ama geçmiyor sanki günler böyle bi durum yaşayan var mı?