0Zbs0 Carrefour karşısında ki doruk hastanesinde kurtaj ucreti ne kadar bilen var mı hanımlar malesef bebeğimin kalbi durmuş ücreti sormadım
momofmychildren 0Zbs0 canım ben Adana’da kürtaj oldum özel hastanede 8000 20 Ekim’de oldum 6 haftalıkti
0Zbs0 Sermec27 teşekkür ederim anladım doktor rahatlattı beni o yuzden orayi istedim de bakalım hayırlısı
0Zbs0 Ecrnsuos üzülüyorum ama başından beri bisey hissetmiyodum bilmiyorum 11 haftalık olması gerekiyordu 8+6da kalmış neden olduğunu demedi hatırlamıyorum valla beynim durgun şu an
0Zbs0 momofmychildren bu gittiğim yer acilden 895 tl aldı sendika olmasına rağmen biraz pahalı geldi de o yüzden merak ettim
Ecrnsuos 0Zbs0 bende dusuk yaptım düştü bebegim 2 aylikken yani bozma moralini canım Rabbimin bir bildiği vardır en iyisi olacaktır senin için üzme canını