Muczem222 Arkadaşlar 21+0 haftalık gebeyim ama bebeğim iki gündür az hareket ediyor ya beni tedirgin ediyor buda normal mi doktora gideyim mi
Minnakkurabiyeveannesi27 Muczem222 kuzum tabiki yine sen bikirsin ama 25. Haftaya kadar hatta 27. Haftaya kadar düzenli olmaz hareketleri
G-k Muczem222 ben 26. Haftadayim her gün biraz daha azalıyor gibi oluyor. Yani sürekli kaygı içindeyim. 20. Haftadan beri her hafta doktordayim, doktor da bıktı benden.
11-02- Muczem222 25. Haftaya kadar düzenli olmuyor canım benimde öyleydi 26. Haftadayım daha yeni yeni düzene girdi
Ecemnm Muczem222 benim birgün boyunca etmedi diğer gün etmeye başladı korkmayın düzensiz oluyormuş herkes öyle diyir
Muczem222 Ne bileyim tedirgin oldum ya daha önce gayet netti iki gündür azalma var sanki bayağı azaldı hareketleri