Mucizeeeee1 Ankara-58 hastaneye yatis islemleri yapiliyor o zaman devlet igneyi karsiliyor ama hastanede yatmiyorsunuz sadece karsilansin diye yatis islemi gosteriliyor 10 dakikada cikiyorsunuz hafif acitiyor o kadar
Fatmagll Ankara-58 Hemen kalktım öyle ağır bir iğne değil sadece o an vurulurken hafif yakıyor ama aşıdan sonra gün boyu baş ağrısı çektim şuanda hiç birşeyim yok
Hayalgokce Bahriye23 pozitif liginin oranları var canım o testin doktorlar takip ediyo genelde bisey olmuyo bazen yaniltici pozitfite olabliyor diye duymustum
Bahriye23 Hayalgokce yakın bir zamanda iğne olduysanız ve o yüzden pozitif çıkıyor ise değeri önce yüksek çıkar daha sonra zamanla düşürmiş ama zaten pozitifseniz zamanla artıyormuş 1/64 sonrası riskli sayılıyormuş 😔
Bahriye23 Ankara-58 benimde negatif olarak devam ederse 28. Haftada olmam gerekiyormuş birde doğumdan sonra eğer bebişin kanı pozitif ise ikinci gebelik için tekrar vuruyorlar mutlaka doktorunuzu hatırlatın yazıyordu eğer benim negatif ise gerek olmuyormuş