Anacsevgidolumelek çok yeni haftalardasın.
Hafif hafif geçmesi ve kusmaman şansın olsun :)
Hayır belanımı arıosn 😀😀😀😀
Daha dolu sıkıntı olcak. Rahim büyüyo die ince ince ağrılar evet olacak ama bebekle bağdaştırma. Kısaca daha dolu şey yaşıcan. İlk başlarda deişk geliyo insana ama ilerleyen haftalar bi sıkıntı bitiyo öteki baslıo yada bi sıkıntı bitmeden ötekisi üstüne biniyo :)) ondan takılma. Her doktora gittiğinde doktorun ne diyosa ona güven Allah a bırak. Acil bi durum oldugunu hissedersende hemen acile git. Kaybetcek vakit olmuo bazen çünkü..