Kızlar gece 1 e doğru uyudum 15 20 dk anca uyudum bi uyandım bütün kemiklerim ağrıyor yatarken popoma bile kemikler batıyordu sonra birde kasıklarıma sanci girdi biz kalktık kadın doğum acile gittik ateşim 39 olmuş gribal enfeksiyon geçiriyorsun dediler 2 tane serum takıldı parol ve izotonik 2 saatte bitti 2 saatte kadın doğum doktoru bekledik bebeği kontrol etmek için. Neyse bebeği kontrol etti ben görmüyorum duymuyorum ekrani bebek iyi mi kalp atışı var mı dedim var dedi gecistirdi. 6ya geliyordu eve geldik ama bu sefer ishal ve hapşırma da başladı zaten bulantilarim hat safhada. Birde bunlar eklenince iyice kötü oldum halsiz güçsüz kaldım. Doktor hicbirsey vermedi ben evde ne yapabilirim kendimi toplamak için
Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama berbat kötüyüm