Merhaba hanımlar, 5+6 haftalık hamileyim. Bu hamileliğimden önce 2 kez kaybım var. En sonki kaybımdan sonra 2 yıl çocuk düşünmedim üzüntüyü korkuyu atlatmak için. Allah’ın bir mucizesi nasıl oldu bilmiyorum ama ne eşimin ailesinde ne de benim ailemde ikiz yok. Salı günü iki keseyi gördük haftaya cumaya kısmetse kese içlerini dolu görürüz inşallah 🙏🏻 Önceki kayıplarımdan ötürü ve ikiz gebelik riskli olduğu için doktor yatmamı çok ayakta durmamamı söyledi. Benim gibi olan birileri var mıdır? İçimde hem çifte sevinç hem geçmeyen korku var…