Nesli2101 Kızlar şimdi doktordan geldim ense kalınlığını 2,3 olarak soyledı ikili test yaptırmamıştım doktor çok net konuşmadı korkuttu beni aranızda basına böyle bir durum gelen oldu mu 12+1 haftalık hamıleyim
Cansu10 Nesli2101 sınır 3 mm bazı doktorlar 2.5 mm alıyor Ama yine bile seninki yüksek değil ikili test zamanın geçmemiş daha yaptırsaydın için rahatlardı
UurMerveGl Canım bana aynısını söylediler bayağı korkuttular hatta perinotoloğa gitmemizi söyledi ondada aynı sonuç çıknca direk fetal DNA önerdiler ve eşimin zoruyla 3000 e yakın para verip tahlili yaptık bişey çıkmadı çok şükür. Şuan 34 haftalık gebeyim bebeğimin kafası 3 hafta ileriden gidiyor sanırım genetik dayının kafasıda biraz büyük ☺️ Anlayacağınız gebeliği her koşulda devam ettiririm diyenlerdenseniz bence hiç başınızı ağrıtmayın internette yaptığım araştırmalara göre çoğu doktor 3 e kadar normal diyo zaten. İnşallah sizdede sıkıntı çıkmaz umarım yardımcı olabilmişimdir