arslan_bebek Kızlar 12 günlük yeni anneyim bu zamana kadar eşim ve kayananam yanimdaydi eşim işe başladı kayananam evine gitti bebişimle yanlız kaldım. Biraz tedirgin oldum açıkçası. Benim gibi ilk 40 günü yanlız geçiren varmi tavsiyeleriniz nedir 🥺💚
269522 arslan_bebek ben yalnız geçirdim ilk hafta kayınvalidem vardı sonra yalnızdım hiç korkma canım çok daha kolay alışıyorsun bebeğine :)