Merve- Merhaba arkadaşlar 25 haftalık gebeyim ben dün şeker yüklemesi yaptırdım ve 160 küsür oranda şeker çıktı insülin verdiler aç 100ün üstünde tok 120nin üzerinde olursa insülin yapmam gerektiğini söyledi doktorum bu durumla karşılaşan var mı acaba gebelikte şeker çıkıp insülin kullananlar
Haticcee Merve- 160 küsür dediğin açlık şeker yüklemesinden sonramı çıktı? Yoksa tok karnına mı? bende de 169 çıktı da..😏
Selintosh Hiç diyet vermeden direkt insüline mi başladı.Ben iki hafta diyet yaptım diyetisyen kontrolünde ondan sonra sadece açlık şekerimi düzenleyemediğim için gece insülini verdi.Genelde de herkese diyet verdiklerini duyuyorum.Farklı bir doktora da mı danışsanız acaba?
snmtrhn kizlar ben parmaktan olcum.yapiyorum.seker yukklemedim 35 haftamdayim.tokluk.sekerim.biraz yuksek cikior simdi makina ilr.evde takip ediyorum bakalim.ne olucak 😏
snmtrhn Merve- tokluk icin yuksekmis evet benimde 140 160 170 hepsi cikti iki gunfur evde olcuyorum iyi ama yediklerimede dikkat ediyorum zaten 🙄