Sksjsux355-- Zeyneppkkxxx Bende senin gibiydim hiç çıkmazdım etmezdim bunalıma girdim anksiyete oluştu bende hep ağlıyordum. 1.2 çıktım dışarı ortamlara girdim değişik oldu biraz toparlandim bence sende yapabilirsin sürekli eve tıkanınca depresyon oluşabilir