Yaaaa ne kadar yorucuymuşş, kolay gibi görünen ama asla kolay olmayan bir sey😂 Benim kurutma makinasi almam şartmış. Ayri ayri yika kurut ütüle katla cantaya koy vs kesinlikle sonlara birakilmamalı. 33+2 deyim. Hastaliklar pesimi birakmayinca hazirliklarima basladim. Koyduklarimi tikledim. Digerlerini de yavas yavas koyacağım bugünlük bu kadar yeter dedim 😂🌸
Bebek İçin;
5 li hastane çıkışı ✔️
1 adet tulum ✔️
2 adet alt üst takım✔️
Yeni doğan içlik ve yedek zıbın ✔️
çorap
Kalın/ince battaniye✔️
2 adet müslin örtü
2 adet alt açma örtüsü ✔️
pisik kremi✔️
Bez (20) adet)✔️
ıslak mendil✔️
ağız mendili
bebek yelek
Anne icin;
2 adet önden düğmeli pijama takımı
Göğüs pedi/kremi/kalkanı ✔️
Depend✔️
Terlik
Kalin Çorap✔️
İç Çamaşırı ✔️
Makyaj mlz./tarak/toka/Taç/diş fırçası
Hırka
Ekstaralar;
kağıt havlu/ kirli poşeti
Kapı süsü
hediyelikler
Cikolata/kolanya
Şarj aleti
puset ve örtüsü
lohusa serbeti/hoşaf/pipet
kuru dut
meryem ana otu
nescafe/rezene cayi
Not: Esime dis fircasi disinda bir sey almadim cunku istemedi, hastane cikisinda giyilecek kıyafet almadim giderken giydiklerimi giyerim. Elbiseli lohusa takimi gerekli mi bilemedim kışın dogum yapicam hastanede de önlük veriyorlarmis. Eksik veya fazla gördüğünüz bir sey varsa yazar mısınız? Teşekkürler 🙏🏻