-irem- canm ben de 5. Gun 5ab embriyosu koyuldu 6 gunde test yaptım cıft cızgı cıktı ama kaset bocuktu cızgılerı bı degısıktı cunku ustune ıkı test yaptım ıkısıde negatıf cıktı sabaha ıkı negatıf cıkan testın bırınde sılık cızgı gordum ınanamadım yıne kaset bozuktur dedım 12. Günüm de gıdıp kan verdım cok sukur 478 cıktı ınsallah senınde oyledır bebeğin senınledır