Melliisaa evet bende öyle düşünüyorum açıkçası kuzum çünkü ister istemez içimde bir korku oluşuyor ya tekrardan aynı durumu yaşarsam diye ama benim şöyle bir şey oldu ben dün 3 tane test yaptım 3 de pozitif gösterdi bugün tekrar yaptım ve tek çizgi çıktı yani aklım çok karışık ne yapacağımı bilmiyorum o yüzden pazartesi gününe kadar test yapmamaya karar verdim reglimin gecikmesi bugün 1. Gün eğer pazartesiye kadar olmazsam kan testi vermeyi düşünüyorum