Sekine24 Kızlar kız bebeği için hastane çıkışı seçimleriniz neler? Trendyoldan alıcamda fotoğraf atarmısınız hepimize fikir olur hem. Ben pembe sevmiyorum daha güzel bişeyler bakıyorumda şimdilik bebeqondan bunu buldum
Yaprakdokumuseverr Sekine24 Benim bebeklik tulumum duruyor. Oğluma da onu giydirmiştim şimdi 2.bebeğime de onu giydiricem 🥹
Merve1414 Sekine24 daha cinsiyetiniz belli değil ama sürekli bakiyorumbeyendiklerimi favorilerime ekliyorum kız olursa bej rengini buldum annemlerin orda küçük bı dükkanda ama aynısı https://ty.gl/ll75qvyqsk Erkek olursa da bunu düşünüyorum https://ty.gl/ueydfvxj8z
Deletedmom_85 Hiç içime sinen bir model bulamadım desem🥲 isimli istemiyorum birde bulabilecek miyim bilmiyorum ya. Kızlar 5li hastane çıkışı standart mi oluyor. 01 ay mi 03 ay diye mi geçiyor hiç bilmiyorum 01 ay her bebeğe olur mu bilgi verirseniz sevinirim
Kbrnrmrt Sekine24 Bebeğin cildi ilk doğduğunda çok hassas en uygunu müslin bence. Battaniye beğenemiyorum bende malzemeleri alacağız annem dikecek.
Aysee1123 Ben kızım için bunu almıştım ebebekten. 4 gün oldu doğalı fakat ben alalı 5-6 ay oluyor hala var mı bilemem