Susamana cuma günü öğlen girdik hastaneye zaten doğum ogün oldu pazar öğlen de çıktık. 2 gün yani. Bana sorarsanız kalınmalı takip edilmek açısından. Şunu ekleyeyim ilk sezaryen olacak arkadaşlar için başınızı çok oynatmayın doğum sırasında baş ağrısı yapıyor. O baş ağrısı çok kötü ve hemen geçmiyor. Sabit tutmaya çalışın.