Sarılığımız çıktı 3 günlüğüz hastanede ilk gün tıkanıktk bebek hırıltısı vardı ödemmiş o yüzden az emiyordu uyuyordu ikinci gününde emiyor 2 çekip geri uyuyorudu ve gögüsümden süt akıyordu sarılık oldu malasef uyanmak zor 1 buçuk 2 saate bir meme mama gidiyorum tbi aralarında gögsümü veriyorum ama fazla çekmiyor gögüsümdende ikisindende 30 çıkıyor onuda veriyorum ama içim derken 20 cc fln içerse içiyor 20 cc 2 saate bir idael mi