Arkadaşlar ben 4+6 haftalık hamileyim hamileliği öğrenmeden önce de iştahım çok açıktı şimdi de çok açık 2 saatte bir yemek yiyesim geliyor bu normal mi doymuyorum 2 oglumda da bu haftalarda kusma olmasa da koku hassasiyeti iştahsızlık olurdu yemek yiyemezdim su an sevmediğim yumurtayı bile sabah iştahla yiyorum gebe değilken öğlen 1 gibi zar zor açıkirdim şimdi doymak bilmiyorum bu arada ilk tahlilde açlık biraz yüksek çıktı ara ara ölçüm yapıyorum önceki gebelikte de şekerim vardı çünkü ama değerler de normal çıkıyor ama doymuyorum bir türlü benim gibi olan var mı 🥰