Yagmurakyurek Merhabalar ben 22+3te bebeğimin ilk haraketini Hisetim şuan 22+6yım 4cikolta yedim haraket etmior uyuyomudur cok korkuyorum 🥺
Cigdemtrnn Yagmurakyurek çok normallll küçücük daha o annesi. Her hareketini hissetmemen çok normal. 28 den sonra düzene girer hareketleri🌸
Nursonmez Yagmurakyurek 30a geldikten sonra hiç durmayabilebilir merak etme o dönemler bazen hissedersin ben 36+4 oldum 7/24 sürekli hareket halinde sanki hiç uyumuyor gibi😅
Yagmurakyurek hande777 ay teşekür ederim 🥰içimi ferahltnz peki ne zamana kadar haraket etmese normal değil ? İlk gebeliğim günde 2veya 5defa heraket hisederdim.bugun hisetmynce korktum
hande777 Yagmurakyurek hareket ediyor minikler ama biz hissetmiyoruz😇 28. haftadan sonra benim doktorum 5 saat hiç hareket hissetmezsen haberleşelim demişti. Bir başka doktorda günde 10 hareket demişti. Merak etmeyin özellikle 30.haftadan sonra kemiklerin de kuvvetlenmesiyle içeride karete yapıyorlar 🥰
Yagmurakyurek mihros97 uyumalarinin sebebi herlde çabuk buyuyorlar dimi sağlıklı olsunda oğluşum sıkıntı yok🥰
Yagmurakyurek hande777 günde 10harajet etmior ama benimki 2kere kasikta tekme hisediorum bazen gece 4-5defa oluyor daha atmior sorun benim oğlumda mi bugünde hiç. Haraket etmedi🥺
tgbadlgzr O haftalarda 1 gün haraketliyse 2 3 gün birşey hissetmiyordum yani gayet normal stres yapmayın şuan 31 haftalığız şimdi bile her an haraketli değil yani arada bi 😬
Yagmurakyurek tgbadlgzr ya bide kasikta hisediorum bazen buda normalmidir ama bugün sabah açken sadece iki kere tık tik etti daha etmedi korkuom
Cigdemtrnn Yagmurakyurek benimde o haftalarda öyleydi sonra yukarı çıkıyor. Hatta benimki öyle bir çıktı ki 40. Haftanın içindeyim hala yukarıda. Çok çok normal. Sadece sık idrara çıkarsın 🙂
tgbadlgzr Yagmurakyurek tabi ki normal kasıkta hissedersiniz zAten, haftalar ilerledikçe bebek yukarı çıkıyor.