Bebeğimin zibinlarini elde yıkadım 7 parça bişey boşuna makina çalışmasın diye yıkayıp dışarı astim asmadan önce de ipi bir güzel sildim leke olmasın diye sabah bi baktım astığım kısımdan itibaren hep pas lekesi tekrar elimde yıkadım çıkmadı makineye attım çıkmadı nasıl çıkacak şimdi bu akıl verin nolur ya çamaşır suyu yapamam pembe falan rengi bozulur