incii ben henüz dogurmadim ama ilk 5 ay gebeligimin bildiğin ağrı sızı içinde geçirdim gebeliğim en Or yanı göğüs uçlarımdi diyorum.. kuruyup çatladı, ağrı sızı çok yaşadım gece uyuyamadım günlerce geceleri daha fazla artıyordu demkki hormonlar… Lansinoh, medela purelan krem hepsini denedim… ve en son pamuklu iç çamaşırı giyip sık sık değiştirdim asla nemli kalmasına izin vermedim açtım hep evde 6. Aya girince azalarak geçti ama 5 ay çok çektim. sabır şifa diliyorum.. bakalım emzirmeye başlayınca yine aynı şeyler olacak mı 😵💫