Merhaba. Bende de prolaktin sizinki gibi cikti doktor ilaç verdi zaten haftada bir kullanilan bir şey gibiydi şimdi hatırlamıyorum. Kullandım diyetisyenime özellikle belirttim o da prolaktin yükselten yiyecekleri dereotu keten tohumu gibi şeyleri beslenmeme eklemedi. Bir süre öyle dikkat ettim. O zaman çocuk düşünmüyordum yaklaşık 6-7 ay sonra çocuk istedigim bir zaman diliminde hamile kaldım şimdi 18 haftaligim. Lütfen stres yapmayın ilacı kullanın beslenmenizde dereotu ve öğütülmüş keten tohumunu eklemeyin. Lütfen kullandığınız plastiklere çamaşır suyuna dikkat edin. Markette verilen fişe bile dokunmayın onlar da hormonlar için zararlı. Emin olun hepsi geçiyor