Evrem990 Kızlar 3 saatte bir sütumü sagip dolaba atiyorum.hastaneye gidiyor akşam.her sagmadan sonraa pompayı yıkamam lazım dimi???nasil yapmam lazim temizligini bilen yazabilirmi lütfenn???? Bide dolabin derecesi kac olmalı