Snurcetin Evinde 4 bebek yatağı olan birisi olarak deneyimlerimi aktarıyım 😂 Oda takımında montessori yatak aldım daha 1 kere kullanamadık. Anne yanı beşik ve otomatik sallanan beşik aldım. Çok kullanışlı ve kurtarıcı oldular çok yerde kaplamıyordu ama 6 ay kullanabildim. Bebek dönmeye ve tutunmaya başlayınca kullanamadım aynı zamanda küçük gelmeye başladı bebek rahat edemedi.
Sonra park beşik aldım şuan 14 aylık kızım en rahat buymuş bence. Kademeli olarakta ayarlanabiliyor şuan en alt kademede kullanıyoruz tutunup ayakta dursa bile düşme devrilme riski yok.
Şimdiki aklım olsa başta bunu alırdım sizinde koymaya yeriniz varsa en kullanışlısı ve uzun ömürlüsü bu bence.