Balboncugum Merhaba arkadaslar 25+5 olduk biz isi konusunda gala karar veremedik osman taha yada osman mirac ikisinden biri sizce hangisi guzel❤ birde 14 adet 0 3 ay beden kıyafetimiz var yeterli olur mu icine giydirmeye bosy ve pijamalari haric zıbın ve tulum bunlar ikili alt ust takımları 3 6 ay almayi dusunuyorum sizce yeter mi fikirinizie ihtiyacim var iki konudada tesekkurler simdidden
Fundaduru 0 3 ay çok bile almışsınız hemen küçülecek onlar bence 3 6 alın. Osman miraç beğendim ben hayırlı doğumlar olsun 🙏🏻