Feyzaclk canım yanlış anlama ama özele de götürsen bazı konularda değişen bir şey olmuyor. Bebeğimin özel sağlık sigortası var bende istediğimde özele götürürüm doktor takipli olur diyerek o zaman dünyanın parasını verdim. Sonra özel hastane, devlet hastanesi ve sağlık ocağı hepsine götürüp deneyimledim. Bi götürüp bi götürmeyince özeldeki doktorda mesajla sorduğun her soruna cevap vermiyor. Muayene olması gerekiyor diyip geçiştiriyor. Muayeneye götürüyorsun boyunu kilosunu ölçüp ilacı yazıp gönderiyor ben çokta farklı bir muamele görmedim. Sağlık ocağındaki doktorumuz ve hemşirelerimiz özeldekinden kat kat daha iyi çıktı.