Sevinc-Berna87 Kizlar lavobaya gittim kahvrengi akıntı geldi bu arada adetime 17 gün var belirti olabilirmi
Sevinc-Berna87 Edaaa123 yo gayet düzenli.bir adet döngüm var toplam 5 gün sürüyor adetim adetim bittikten sonraki günleri sayarsam 10 gün oldu adeti dönemiyle sayarsam 15 gün oldu
Sevinc-Berna87 Evet ovulasyon testiyle takip ettim 23 de pik gördüm ve sonra catlama oldu dünde tekrar pik gördüm ve catlama oldu bugünde kahvrengi leke oldu ovulasyon testiyle takip ettim ve iki kere pik yakaldim
Pamuk Sevinc-Berna87 Aynen 😅 24unde çatlama olmuştur benim 2 gebeligimde de catlamanij 11. Günü gebelik cikti
Pamuk Sevinc-Berna87 Hayir imkansız daha 4 gün olmuş. Ben 11.gune kadar test yaptım 11. Gün akşam silik cizgi gördüm.