Merhaba 29. Haftadayım karnımın sağ tarafı zedelenmiş gibi ağrıyor dünden beri özellikle oraya kendini gerince çok ağrıyor dirseği varmış orda dayanamayıp doktora gittim dirseği olduğunu oraya kendini gerdiğini bir sıkıntı olmadığını söyledi bu durumu yaşayan varmı?