Ozlemkaan Prego Ariayı hem instagramda, hem burda ve diğer tüm alışveriş sitelerinde yorumlarını araştırdım okudum. Videosunu da izledim, bugün onu satın aldım. Kullanan herkes çok memnun olduğunu dile getirdi, dik konumdada ipleri sayesinde ayarlanabiliyormuş videosunu izleyin ve çok hafif bir arabaymış inşallah bende memnun olurum 🥰 benim için önemli olan tek başımayken açıp kapama özelliğinin tek tuşla rahat olmasıydı ve öyle🥳