BUSRA-2121 Doğum aralıkta az bi hazırlığım daha kaldı. Hastane çantam bitmedi beklediğim siparişler var . Şimdilik İsimli hastane çıkışı dışında iki tulum iki alt üst takım (her takıma çorap eldiven şapka uzun kollu body,patikli alt pijama ve zıbın koydum malum kış bebeği :) Bebek bezi Alt açma örtüsü Pamuk Pişik kremi Pudra Battaniye üç adet ikisi ince biri kalın Benim için pijama takımı üç adet Terlik Göğüs pedi Canped Gümüş kapak (çok öneriliyor) Bunların dışında kişisel eşya ve çamaşırlarımı koyacağım bebek için emzik ve biberonlarını ☺️💕 en güzel yanı bebek kokusu evi sardı bile 😍🌹 inşallah herkes sağlıkla kucağına alır. Fotoğrafları sizlere fikir olsun diye attım . 🌹
KuzeyinAnnesi10 BUSRA-2121 kaç haftaliksin canım maşallah hersey bitmiş bende bittirdim valiz kaldı tek
Merve171214 BUSRA-2121 Maşallah çok güzeller bizde 34 haftalık olmak üzereyiz Allahın izniyle 29 Kasımda doğumum olacak ikinci hamileliğim sezaryen herşeyimiz bitti hazır sadece çocukların odalarına perde diktiriyorum hala o gelmedi birde kızımın yatağının kapısının bi parçası eksik onu sipariş verdik onu bekliyoruz onun harici artık doğurmayı bekliyorum 🥰
Elffyns 31 haftalık oldum bu hafta dolabı gelecek ondan sonra yıkayıp hazırlayacağım sonra da valizimi yaparım benim de daha alınacaklar var sizin bitmiş ne güzel çok güzel olmuş 😉
Elffyns Arzuanne bende hiç ayakkabı almadım ilk zamanlar ayakkabıya gerek yok diye şimdi görünce hoşuma gitti 😉
BUSRA-2121 Merve171214 evden taşınma durumumuz olduğu için geçici olarak bi dolap ve şifonyer kullanacağım kendi giyinme odamda inşallah kalıcı evimize geçersek oda yapacağım 🥰
Merve171214 BUSRA-2121 taşınma durumunuz var isa en mantıklısı çünkü talınırken mutlaka zarar görüyor oda 😊