Yagmurmert merhaba ben de 35+2deyim. Doktor plasenta yaşlanması ve su azalması var 30-40ı beklemeyebiliriz diyerek daha sık ve yakın takip yapacağız dedi. 36+2 de direk sezeryan mı istedi doktor? Yani aslında şunu sormak istiyorum suni sancı denediniz mi? Normal denemeden direk sezeryan mı dedi.. benim de böyle bir durumum söz konusu olabilirde..
Bebeğinin küvezegirmemesine çok sevindim. İnşallah sağlıkla sıhhatle bügütürsün.