fizikcianne Kızlaaar 16 Kasım Perşembe sezeryan günü aldık. Bakalım hakkımızda hayırlısı olsun 38+5 te olmuş olacağım 🥰
bihterziyagil_ fizikcianne serzeryan hangi durumlarda oluyor benim ilk doğum normal ama bunda korkuyorum gördüm biliyorum ya 😒🙄
bihterziyagil_ fizikcianne devlette mi özelde mi dogumunuz gerçekleşecek devlet normalde kabul etmiyor normal doğumu öneriyor diye biliyorum en son raddede sezeryan alıyorlar galiba