Beyzanrrr 26+3 den yaziyorum kaç gündür halsizlik var anneler nasıl geçecek acaba hep yatmak istiyorum kafam kalkmıyor canım yemek bile yemek istemiyor halsizligimi ne geçirir
sekerinannesi_ Beyzanrrr Ben 15.haftada öyle halsizleşmeye başladım. Doktorlar hep gebelikte halsizlik normal deyip geçtiler. Meğer şekerim varmış. Ara ara ölçmenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun.
sekerinannesi_ Beyzanrrr Yalnız şeker bir defalık ölçümle belli etmez kendini. En az 3 gün açlık ve tokluklarınıza bakın bence. Bende şeker olmasına rağmen bazı tahlillerde çok normal çıkıyor.