Merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 haftasıe nidicard kullanıyorum sancım başlamıştı durdurmak için bazen aynı anda 2 tane iciyorum 4 saatte bir içtikten 15-20 dk sonra elim ayağım titremeye başlıyo yüzüm kızarıyor yaşayan varmı korkuyorum içmek istemiyorum ama bebeğimin küveze girmemesi için mecbur dayanıyorum