Kizlar 3 gun adetim gecti test yaptim negatif ama genede bir caba icinde olunca insan adet olana kadar bi umit bekliyor. Sorum su 20lik disim cok fena zonkluyor kokunde iltihaplanma olmus antibiyotik kullanmam gerekiyor. Kullansam birsey olurmu herhangi bi gebelik soz konusuysa sikinti yaratirmi ? Yada alternatif olarak ne yapabilirim iltihaplanma icin. Onerilere acigim dayanamiyorum